Monday 25 October 2010

what you should know about Nathan Grey

1. a cute girl is a 100 times more beautiful than a model
2. he can easily fall in love with a cute girl even if he's seeing her for the first time
3. wear a dress and his eyes are going to melt from the joy
4. eyes and hair are the first things he sees in girl
5. don't try to act too wise for your age, that isn't cute
6. don't swear, don't smoke, don't abuse alcohol or you'll fall in his eyes forever
7. he likes challenges....but not the impossible ones
8. he doesn't like to play games
9. he is shy, you can even say that he is overly/super shy
10. he is never content with himself, never
11. he doesn't like shallow people
12. he has a secret problem which he only shares with people closest to him
13. he's weirder than he looks
14. he might be fighting for you without you noticing it
15. there's nothing more important to him than his family
16. never be afraid to speak your opinion to him
17. you can always be sure that he's gonna take care of you, just don't be afraid to look vulnerable
18. give him time to get used to you
19. there's a lot to know about him
20. don't be afraid to look childish with him, he's a child too


20 comments:

  1. Kakavos!
    Vaisinės arbatos žiemą. Žinai,ji daug labiau tinka prie big big snaigių. Bet einam. Kadanors,gerai?
    Įdomu,koks tu, už šitų raidžių sienos. :}
    Ir dar daug norėčiau sužinot. Jei leisi :}

    ReplyDelete
  2. argi ne kakava yra tas tipinis gėrimas žiemą ?
    suprantu jog susipažinai su mano gyvenimąją vieta ?

    ReplyDelete
  3. Jeigu jis būtų tipinis,aš jos negerčiau. Iš principo. Man nepatinka dievint tuos dalykus,kuriuos dievina kiti. Simple.
    Nežinau,kur tu gyveni. Who cares? :}
    Nėra nieko neįmanomo.

    ReplyDelete
  4. iš dalies ir man panašiai.
    aš tai Vilniuje studijuoju, kaip ir dažniausiai sakau jog gyvenu Marcinkonyse, nes ten tikrieji namai, nors daugiau laiko praleidžiu aiškiai Vilniuje

    ReplyDelete
  5. O tavęs neišlepina žmonės už tokią asmenybę? :}

    ReplyDelete
  6. Tu dar stebiesi? :D
    O maniau,kad lepina.. Nes ji tokia uh. na,pats žinai :}

    ReplyDelete
  7. taip Oo
    neeeee, nelabai, bet tu matyt žinai ? ;D
    iš mano blogo ? Oo

    ReplyDelete
  8. Eik,eik.. Kurgi aš tave žinosiu ;D
    Bet šiaip. Kažkoks įtartinas tobulumas. Todėl taip ir sakau,kad turėtų lepint.
    Tik neaišku,kaip ištikrųjų yra.
    O kaip yra? ^^

    ReplyDelete
  9. na gal taip iš pradžių atrodo Oo
    ne super lepina, turiu ir trūkumų, kaip visi manau :nod:
    o kur tavo blogas ? Oo ;D

    ReplyDelete
  10. Pažiūrėsim dar, ko tu turi,o ko ne. ;D
    Sunkūs žmonės dar įdomiau.
    Jei leisi, aišku .
    Mano blogas?
    Oh, ten tik ypatingi žmonės gali eit. ^^

    ReplyDelete
  11. Sėdžiu dabar ir šypsausi.
    Šyyyyyypt.O aš dvigalvis monstriukas tada. Aišku,tu ypatingas kaip asmenybė, bet dar ne taip greit. Bo sužinosi per daug ir bus negerai ^^
    Čia vos ne kaip leisčiau tau perskaityt mane. Oar to tu nori? Pažint mane greitai? abejoju (:
    Geriau perkreipiam temą toliau link tavęs ;D

    ReplyDelete
  12. tu tai kažkaip turi tą privalumą Oo
    ne super patinka man apie mane šnekėti neįdomu

    ReplyDelete
  13. O galim kur nors kitur šnekėt? (:
    Labai čia kažkaip sukaustytai man gaunasi.
    Apie tave? Kaip juokus mėgsti. O man įdomu. Juk Tavęs nepažįstu.. Nors keistai čia iš oro atsiradau,bet.. bet,bet,bet (:

    ReplyDelete
  14. Jei norėsi,tai : auryty

    Bet,kažkoks tu ne toj nuotaikoj :}

    ReplyDelete
  15. uh, kaip nemėgstu kai žmonės šitaip daro, mano nuotaika puiki yra
    šiaip jau išsiunčiau tau net skype kvietimą

    ReplyDelete